1 April idag :)

image1image2
Idag har det varit varmt ute & snart är våren här :)
Slutade plugget vid 10 idag.Var hemma vid 11.
Mamma & pappa har varit förlovade i 19 år idag :) Så jag och pappa
åkte in till stan och köpte lite fika och en present till mamma (som var
på jobbet ).Passade samtidigt på att inviga min nya jacka, en svart
Parkas :) Börjar ju bli lite varmt med goose jackan :/
Var & kollade på skor förra veckan men fastnade inte direkt för några.
Jag måste säga att jag är inte så förtjust i Lacoste och Fred Perrys nya
design.Men det slutar väl med att jag köper dem ändå ;)

PS: Är det någon som blivit utsatt för några skämt idag ?? Det har jag
sluppit än så länge :D

Pusspuss
Bye bye
xoxo
           / Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0