Söndag

image8Har haft en härlig söndag med fint väder :D
Farmor,farfar & min mormor var & fikade hos oss idag vilket var väldigt trevligt.
Denna helgen har varit den bästa på länge.
Jag har typ inte gjort något.Bara tagit det lugnt & kollat på saker som jag vill ha ;)
Å vad det är roligt ;D

Ikväll kommer Andra Avenyn & det får man inte missa :D
Det har börjat hända lite saker där nu.
Spännande om jag själv får säga det ;)

Vänner nu ska jag gå & titta hur det går med grillningen.
Låt oss hoppas att pappa sköter det bra.
Jag har ingen lust att äta bränd mat ;D

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag !

Puss puss
Bye bye
xoxo
         / Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0