En härlig måndag

Min dag "började" med en tur in till den stora
staden.Tyvärr hittade jag inget som föll lilla mig
i smaken så jag och mammsen åkte och handlade.
När vi kom hem hade vi fått besök av min morbror
och hans lilla dotter Tyra.
En viktig sak som man inte får glömma att nämna 
är att vädret har varit på topp idag :D
Dock kom det en rejäl skur nu på kvällen :/ Bara det
inte blir åska så mår jag bra!

Min vän Bertzon var nere här en sväng idag :D
Vi diskuterade vårt projektarbete.Måste säga att vi
gjorde en del framsteg vilket var härligt.Nu väntar
vi bara på att få dra igång det hela.

Nu har jag suttit här ett bra tag och försökt förstå
det här med alla koder så att man kan byta utseende
på sin blogg.Jag blev så himla arg att jag valde att
strunta i det.Kan meddela alla att det snurrar koder i skallen på mig :/
Jag beundrar verkligen alla er som har lyckats förstå
dessa hemska koder :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Bor du där?

2008-07-07 @ 21:45:16
Postat av: Linn

Fin bild.

2008-07-07 @ 21:55:08
Postat av: Karin

Vi har också haft fin väder idag :)

2008-07-07 @ 22:38:06
Postat av: K i m m e l i m

Detsamma! Ser att du har problem med koder och sånt. Jag gör designs åt folk. Tyvärr inte helt gratis utan jag tar 50 kr för det. Det är som du säger, mycket jobb med html koder! :)

2008-07-08 @ 11:20:43
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin bild!

Hoppas du har haft en bra dag.

2008-07-08 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0