Knaprat Läkerol

God kväll friends :D
Var inne snabbt och handlade lite med mamma.
När jag kom hem däckade jag,var nog inte riktigt
redo för denna lilla resa :/
Att vara sjuk tar på krafterna och tydligen så är jag inte
fit for fight riktigt ännu :/ 
Har i alla fall knaprat Läkerol idag,vet inte om det hjälper
vid halsont men gott var det i alla fall ;)

Efter den lilla tuppluren slängde jag i mig några tabletter
och för stunden kände jag mig bättre :D
Så jag bestämde mig för att följa med och plocka lite
blåbär med pappa :D Var ganska kul,men jag kan meddela
att jag bidrog inte med så mycket ;)
Nu har jag dock inga krafter kvar så nu ska jag bädda ner mig
och dricka en kopp te :D

Ha en bra kväll!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad gott.

Hoppas du blir frisk snart!

2008-07-12 @ 21:45:56
Postat av: Sara

De är goda!

2008-07-12 @ 22:00:56
Postat av: Emma

Jag är med sjuk.

2008-07-13 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0