Fredagen den 13

God morgon friends :D
Har precis kollat på säsongsavslutningen av Vakna!
Ett himla bra program tycker jag och Josefin och de andra
två galningarna är väldigt härliga måste jag säga!
Vad ska man nu följa på morgonen???
Man får trösta sig med att de är tillbaka i Augusti ;)

Vädret är inte på topp idag.Det riktigt öser ner ute (jag sitter
nämligen och kollar ut genom fönstret).
Men jag tycker det är lite mysigt med regn så det gör inget.
Bara det inte börjar åska för jag är verkligen livrädd för den :/
Inte kul att flyga i detta väder...

Sen får vi inte glömma att det är fredagen den 13 idag :/
Spooky ;)
Nä men jag måste säga att jag är livrädd för dessa dagar.
Så idag måste jag verkligen vara på min vakt!

Ha en fortsatt trevlig fredag :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Hände det dig något ??

2008-06-18 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0