Morden i Midsomer

 
Ikväll drar Morden i Midsomer igång igen.
Jag verkligen älskar den serien!
Allt verkar vara så mysigt där,om man bortser från morden det vill säga ;)
När Morden har dragit igång,ja då vet man att sommaren är här.
Varenda sommar så långt bak jag kan minnas har denna serie gått på tv.
Eftersom jag är ett väldigt stort fan av kriminalserier är detta absolut något jag inte missar ;)

Ikväll är det också premiär för Allsång på Skansen :D
Har för mig att det inte var så bra artister med ikväll :/
Självklart kan jag ha fel...kommer faktiskt inte ihåg vilka det var som skulle vara med.

Jag har verkligen sett världens finaste klänning idag :D
Angelica bara måste ha den!
Vi får se hur denna saga slutar ;)

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0