No comments ...


Deppigt värre kan jag säga...
Detta har varit en av de tyngsta kvällarna på väldigt länge.
EM är över för Sverige :( Gud var tråkigt ...

Hade det lite på känn att vi skulle tappa denna match :/
Men omgivningen var ganska säker på att vi skulle
vinna över dem.
Just nu känns allt bara bittert och jag lider verkligen med
spelarna och speciellt med Lagerbäck.
Rubrikerna i morgondagens tidningar lär inte bli så värst
vackra.
Lasse stå på dig!
Du borde vara van vid detta lagret ;)

Självklart trodde jag aldrig att Sverige skulle kunna vinna
EM för det är vi inte tillräckligt bra för (ännu).
Men det känns alltid tungt när man förlorar ...
Time att packa väskorna och åka hem :( 

Friends jag får återkomma i morgon.
Är alldeles för besviken för att kunna skriva något nu!

PS: Det enda positiva just nu är att Portugal och Spanien är
kvar i mästerskapet :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L


Kommentarer
Postat av: Sara

Sverige var verkligen dåliga i den matchen!

2008-06-20 @ 22:11:28
Postat av: Sara

Lagerbäck måste bort!

Och det är NU!!!

2008-06-20 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0