Ont i huvudet :/

image42Hello lovers !
Hoppas att allt är bra med er.
Själv har jag ont i huvudet och det är inte alls roligt :/
Men jag sitter här med min dagliga kopp te och jag
hoppas att det ska hjälpa mig.Idag är det te med
citronsmak som dricks. (vem dricker egentligen te i
denna värmen?)

Imorgon är det avslutning i plugget och sen börjar
det långa härliga sommarlovet :D
Det ska bli hur härligt som helst och plugget börjar inte
igen förräns den 21 augusti.

Om 4 dagar smäller det.
Yes vänner EM börjar då och det ska bli himla kul.
Känns som att det var igår som jag började min lilla
nedräkningen och nu är det snart dags :D

Molly kommer om 9 dagar vilket också känns helt
otroligt :D Jag hoppas verkligen att hon och Räkan
kommer bra överens!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0