Spanien-Sverige 2-1


Kära församling :D

Idag kom Sveriges första förlust i gruppspelet :/
Noooo...
På andra planhalvan fanns Spanien som vi alla vet är
ett ruskigt bra lag :D
Som vanligt var jag kluven i en sådan här match och höll en
låg profil. Detta är som sagt två lag jag håller på och det är alltid
lite jobbigt när de ska mötas.

Självklart var det Torres som gjorde första målet i matchen 
och jag kan faktiskt medge att jag "råkade" jubla av glädje.
De är inget jag kan hjälpa,det bara blir så ;)
Nästa mål stod Sverige för och självklart var det vår egen
kung dvs Zlatan som fixade ställningen 1-1.
Här visade jag också en enorm glädje,jag menar det ingår i
mitt jobb att stötta Sverige ;)

Vid ställningen 1-1 hoppades jag grymt mycket på oavgjort.
Det hade varit kalasbra för alla.
Länge såg det ut att bli ett oavgjort resultat när den lille David Villa 
dök upp och gjorde mål. Det kändes väldigt tungt med drygt 1 minut
kvar :/ ajajaj
Men med tanke på hur Spanien spelade så var de faktiskt värda
det målet.

Hackkyckling i denna match blev Rosenberg.
Varför kunde han inte fått sitta kvar på bänken?
Enligt mig är det där han gör sitt jobb allra bäst.
Men som alla såg så var Lasse väldigt bestämd :/
Hade Allbäck fått komma in hade vi haft vinsten som i en liten ask.

Nu gäller det att vi spelar oavgjort eller vinner mot Ryssarna.
Ni vet vad jag brukar säga.
Be en bön!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd att inte Sverige vann :(

2008-06-18 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0