Sportsöndag ;)

image41Hallå :D
Farmor och farfar var här för ett tag sedan
vilket var väldigt trevligt.
Alltid kul när de kommer på besök.

Nu sitter jag här och kollar på matchen
mellan Sverige och Ukraina.Sverige spelar
väl ganska bra, men jag vet inte om Ukraina
är ett så värst svårt lag ;)
Efter 64 minuter står det i alla fall 0-0.
EM är inte långt borta nu.
Endast 6 dagar kvar :D

Ikväll är det också sista matchen för
handbollsherrarna.
Spännande måste jag säga.
Hoppas verkligen att de går vidare till OS.

Ha en bra söndag och missa inte Parlamentet
ikväll ;)

PS: Vädret har varit helt underbart idag :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: elin

Min dag har varit super bra. :)

och din?

din blogg är också fin, kram

2009-05-04 @ 21:46:23
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0