Mackan tog studenten idag :D

God kväll friends :D
Idag var en mycket speciell dag och
nej det handlar inte om EM. 
Men om vi måste gå in på det så kan
jag meddela att Portugal vann sin match
med 3-1 :D

Låt oss nu gå in på det viktiga i detta
inlägg. Min käre kusin tog nämligen
studenten idag :D
Jag kan inte fatta det. Tiden går alldeles
för fort :/
Han var verkligen superfin i sin kostym
och den lilla hatten ;)
Men jag måste säga att jag led lite med
han. Han fick nämligen miljoner saker
hängda runt halsen och stackaren
blev alldeles röd :/
Men vadå ?Det är bättre att få
för mycket en för lite ;)

Detta var i alla fall en mycket fin dag :D

PS: Tyvärr fastnade lilla jag i en skum typ
när vi var och kollade på Mackan :/
Helt sjukt måste jag säga.
Ödet eller vad ??...


Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0