Sverige-Grekland 2-0 :D

Guten Abend ;)
Vilken helt fantastisk kväll det har varit.
Sverige vann inledningsmatchen mot Grekland med 2-0 :D
(Gud vad jag var nervös)
Vi får ta och tacka den långe dvs Zlatan.
Blev väldigt glad för hans skull.
Han var verkligen värd det målet och nu slipper man
höra allt tjat om hans måltorka i landslaget.

Kan inte komma ihåg när jag sist såg den stämning
som laget hade ikväll.
Koncentrationen var på topp och sammanhållningen
under matchen var verkligen fin ;) haha
Hanssons mål får jag inte heller glömma att nämna.
Ett intressant mål måste jag säga ;)

Spanien vann också över Ryssland  ikväll med 4-1.
Wiiie :D

PS: Lagerbäck hade verkligen ansträngt sig för att vara fin ikväll ;)
Bra jobbat Lasse :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att de vann!

2008-06-14 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0