Tyskland-Portugal 3-2

Ännu en stjärna har slocknat på himmeln.

Portugals resa är nu också tyvärr över i EM :/

Mina lag försvinner ur turneringen som blad som faller ner

från träd. Inte alls roligt!

Men men tyskarna har ett starkt lag, men jag trodde
faktiskt att Portugal skulle vara starkare. (Eller så var det
bara önsketänkande)

Det som gör mig mest ledsen är att Scolari försvinner :(

Han är en väldigt härlig prick tycker jag :D

Jag får trösta mig med att han tar över ett av mina favoritlag
dvs Chelsea :D

Kommer bli hur bra om helst!


Nu är det Spanien som får försöka hålla lågan

vid liv.

PS: Tyskarna kommer bli farliga i slutspelet!
Imorgon är det midsommar :D
Kommer det kanske att regna ?? ;)


Puss puss

Bye bye

xoxo

        /Angelica L


Kommentarer
Postat av: Sara

Portugal :(

2008-06-20 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0