Charlotte Perrelli

image33Vänner det blev en tung förlust för Perrelli och Sverige igår.Men vi hade kunnat räkna ut det med tanke på hur röstningen brukar gå till i denna tävling.
Jag måste bara säga att jag tycker att Charlotte var en värding vinnare och hon var hur proffsig som helst!
Var det bara jag som skämdes över Björn Gustafsson igår?? Haha undra vad folk tänker om Sverige nu egentligen ( vill nog inte veta det).

Känns konstigt att Andra Avenyn inte kommer idag :/
Men jag tror att jag ska överleva ;)

Idag är det 13 dagar kvar till EM.
Låt oss hoppas att det går bättre för Sverige där.

PS: Idag fyller min vän Martina 18 år!
Grattis min vän :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
        /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Louice

fin blogg :)

2008-10-29 @ 12:51:12
URL: http://louicekarlsson.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0