Leila Lindholm

image18Good morning friends :)

Jag är ledig idag vilket är väldigt härligt.
En annan sak som är härligt är det strålande
vädret.
Solen skiner redan och jag tror och jag vet
att det  kommer bli en underbar varm dag.

Sitter här nu och kollar på Vakna!
Jag älskar det programmet.
Leila Lindholm kommer till programmet idag :)
Hon är så himla duktig och proffsig tycker jag.
Leila är bäst :D
Imorgon börjar Leila Bakar!
Glöm inte det!

Friend hörs kanske senare idag :D
Ha en strålande dag!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Petra

är det leilas cupcakes på bilden? :) hon är super duktig! :)

2008-10-07 @ 16:13:53
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0