Lite av varje

image17Sitter här och väntar på att Andra Avenyn ska börja.
Längtat hela veckan efter avsnitten ;)

Det har varit strålande väder hela dagen.
Härligt har det varit!

Bertzon var här en stund idag :)
Vi gjorde lite matte och så jobbade vi lite med
vårt UF-företag.
Gud vad vi är duktiga min vän ;)

Sprang slingan med pappa idag.
Det gick inte så bra om jag ska vara ärlig.
Höll på att svimma och jag mådde lite illa :/
(tur att vi var i skogen säger jag bara, men jag besparar
er resten!)
Jaja det tog ages innan vi kom hem,för jag höll på
att svimma så fort jag stod upp :(
Det var hemskt :/
Jag har i alla fall lärt mig en läxa.
Man ska inte försöka springa när man inte mår bra.
Fast jag vet det egentligen ;)
Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i min säng med en
kopp te.
Det är det enda jag kan få ner :/

Yes nu är ni uppdaterade på vad som har hänt i mitt
lilla liv.

Puss puss
Bye bye
xoxo
        /Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0