Sannarpsbadet

image38      image39
Den lilla trippen till Sannarpsbadet slutade med att jag,Pernilla,Bertzon
och Kikki valde att inte bada. Istället satte vi oss utanför och åt glass och
lite annat. Mumsigt var det! Måste säga att jag har alltid grymt skoj med er
och ni är bäst :D (Detta gäller även Gabriella och company)

Känns underbart att det är fredag och helg och jag ska bara ta det lugnt
hela helgen! Kan inte förstå att det är sommarlov snart :D Allt har gått så
snabbt,men jag klagar inte ;)

Just nu är det handboll på tv. Sverige möter Polen och hur det går vet jag faktiskt
inte :? Go Sverige :D (Kan bli tufft att vinna utan Ahlm)

Idag är det 8 dagar kvar till EM och 13 dagar tills Molly kommer :D

Ha en underbar fredag !

PS: Skålarna är från Åhlens :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan man se skålarna på Åhlens hemsida??

2008-05-30 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0