Trött

image34
Idag skrev jag mitt sista prov innan sommarlovet :D Mycket härligt får jag lov att säga.Det känns som att jag har levt i en bubbla de senaste dagarna där allt har handlat om prov,inlämningar och andra tråkiga skolarbeten.
Men nu är det äntligen över och från och med nu så har Angelica tagit sommarlov ;)

Sverige hade match igår.Ganska tråkig om jag själv får säga det.Det hände inte så mycket men det var positivt att Linderoth fick göra ett mål. EM närmar sig med stormsteg och nu är det bara 11 dagar kvar :D

Igår köpte vi en liten hundvalp.Gud vad söt hon är. Vi gav henne namnet Molly, eller det var jag som gjorde det men alla tyckte om det. (det var de tvungna till ) ;) 16 dagar kvar tills vi får hämta henne.Jag kan tala om att det är hemskt att gå och vänta på något som man vill ha. Det är det nog många som håller med mig om ??!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: viktoria

Kommentera gärna min blogg om vilken färg jag ska ha på mina studentskor! Tacksam för tips :)! Ha en bra dag!

2008-05-27 @ 14:49:20
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0