Tjejkväll ♥

            

Igår var jag på tjejkväll hemma hos min käre vän Martina och det var verkligen en härlig kväll. Tina bjöd på otroligt god mat och Forsman stod för den underbart goda efterrätten. Tyvärr har vi inte hunnit träffas så ofta, men vi bestämde oss för att ”skärpa” till oss på den punkten och försöka ha mer regelbundna träffar. Fick också träffa Tinas otroligt fina katt (Love) och han är nog en av de sötaste katterna som jag någonsin har sett. Han var ett riktigt litet charmtroll och jag hade mer än gärna tagit med honom hem.


Blev i alla fall en liten uppdatering om hur jag spendera min kväll igår, men nu måste jag sluta skriva för jag har ett ganska späckat schema idag. Hoppas att ni alla får en härlig lördag!


Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0