Mors dag ♥

Det har varit full rulle hela dagen och innan jag går och kollar på en film tänkte jag dela med mig av en del. Jag och pappa gick upp tidigt för att tvätta bilen som Lill-Bertzon skulle åka med till balen idag. Lill-Bertzon var verkligen jättefin i sin balklänning och jag hoppas och tror att hela hennes bal blev en stor succé.


Efter att vi hade tvättat bilen åkte jag och pappa (enligt tradition) till vårt hemliga lilla liljekonvaljställe och plockade två stora härliga buketter. Det har blivit en liten tradition att vi varje Mors Dag åker och plockar liljekonvalj, mest för att min mamma älskar den blomman. När vi hade plockat färdigt buketterna åkte vi hem till min farmor och lämnade en (min mormor är bortrest, annars hade hon också fått en) och hon blev jätteglad. Min lilla mamma blev självklart också väldigt glad för sin bukett.


Nu orkar jag inte skriva mer utan ska gå och kolla på en film. Jag hoppas att ni alla har haft en bra dag och förhoppningsvis hörs vi snart igen.


Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer
Postat av: modemix/sheima



2010-05-31 @ 20:24:58
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevlig helg & sov gott!! :*

2010-06-12 @ 00:44:51
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0