Helgen är här :)

           

Gud vad jag har längtat efter att det ska bli helg och nu känns det underbart att det är lördag. Vi har verkligen haft fullt upp i plugget hela veckan och i helgen släpper jag allt och njuter av att det är helg.
Har inte planerat in så värst mycket utan tänkte bara ta dagen lite som den kommer. Idag ska jag i alla fall träna lite med pappa och brorsan, vilket behövs inför seriepremiären nästa vecka. Dessutom måste jag ta och dammsuga min bil, tvätta den behöver jag inte göra för det sköter vädergudarna åt mig ;)


Jag hoppas att ni alla får en mysig och underbar lördag ♥


Puss puss

Bye bye

xoxo

       / Angelica L ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!



vilken otroligt fin bild :)

ja tiden går så fort här hemma..

uscha :(



kramar!!

2010-09-20 @ 09:20:57
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0