Torsdag

image29Friends Im back :D
Har varit väldigt mycket i plugget denna veckan så tyvärr har jag inte hunnit skriva.
Men nu lyckades jag få en stund över :D

Igår var det final i Champions League.
Tyvärr var det två av mina favoritlag som
skulle möta varandra nämligen Chelsea
och Manchester United.
Men så kan det bli ibland och segrande ur
matchen gick United :D
Båda lagen bjöd på mycket fin fotboll och
straffarna höll på att ta livet av mig.

Denna veckan har också Andra Avenyn tagit slut :/
Jag vet inte hur jag ska klara mig.
Angelica blev skjuten och tyvärr så dog hon :(
Kommer bli konstigt utan henne och alla andra som kommer att försvinna :/
Får hoppas att den nya familjen som kommer är ok.

Ikväll ska Charlotte ta sig vidare till final.
Missa inte det !
Det kommer att gå finfint :D

PS: Bara 16 dagar kvar till EM :D
Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 17:42:58
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0