Familjen Annorlunda


Idag har jag
varit ledig (otroligt skönt) och varit en sväng hos tandis (tandläkaren). Det lilla besöket gick bra och väldigt fort vilket var himla skönt då jag inte gillar tandläkaren. Igår var jag och fixade frillan, blev ingen jättestor förändring men lite kortare blev det.


Min helg har jag till större delen tillbringat framför tv:n och kollat på OS. Jag älskar verkligen sport och kan nog titulera mig ”sportfreak”. Känns bra att Sverige har lyckats ta några medaljer, men det hade varit roligt om vi kunde ta några till. 


Nu mina vänner ska jag kolla på ”Familjen Annorlunda”.

Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer
Postat av: erica

sv' det är bra. självdå? :)



det verkar drygt att ha så många ungar som dom har. haha :)

2010-03-01 @ 17:49:13
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Helt king den serien juh :) kram.

2010-03-10 @ 12:39:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0