Tisdag

image9Slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt.
Hade lite otur på morgonen (idag igen).
Bussen var nämligen väldigt försenad imorse så det blev lite stressigt.Men det löste sig fint tillslut.

Idag har det också varit fint väder,men det blåser kallt :/
Jag tror att jag börjar bli förkyld.Usch usch...

Kollade runt lite innan & då hittade jag denna fina scarf (enligt mig själv) :D Den ska jag köpa !
Det är livsfarligt att kolla runt för man hittar alltid något ( i alla fall lilla jag ) ;)
Men det är jag väl inte ensam om ??

Har lite tidningar att läsa nu :D
Ha en strålande dag allihopa,hörs kanske sen!

Puss puss
Bye bye
xoxo
        /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej det är du verkligen inte ensam om.
Fin scarf !

kram
Sara

2008-04-28 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0