Utflykt till Grötvik

image15Pappa,mamma,jag & Räkan bestämde oss för att
göra en liten utflykt.
Destinationen blev Grötvik :D
Där är så himla fint tycker jag!
Det blåste ganska mycket men det gjorde inget.
Trevligt att bara få umgås med familjen!
(Owe var också med ) ;D

Min mormor var här för ett tag sedan för att fira
mamma och för att fika.
Mycket trevligt var det!

Ikväll är det fotboll.
Liverpool mot Chelsea :/
Usch jag vet inte vilket lag jag håller på.
I love them both <3
United gjorde vad de skulle igår :D
Sista kvarten var dock jobbig för mig. Höll på att tuppa av
ett flertal gånger.
Vet inte varför jag var så trött?!

Friends hoppas ni får en trevlig Valborg!
Jag vet att jag får det i alla fall ;D

Puss puss
Bye bye
xoxo
        /Angelica L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Owe ??

2008-04-30 @ 17:30:46
Postat av: SANNA & THINDRA

hejsan jag saknar dig jätte mycket, snart ses vi. å ni får hälsa på trulls. kramar från oss

2008-05-02 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0