Ajajaj ...

           
Den lilla olyckan inträffade igår.
Jag skulle resa mig upp från sängen och då smällde det till i halsen på mig.
Självklart blev jag panikslagen och trodde att något hade gått ur led.
Massa syner bildades i skallen på mig och jag såg hur läkarna
stod och skulle dra tillbaka det som hade hamnat lite fel :/ Usch....
Jag gick ner för trappan och kände hur min kropp började svika mig.
(Allt snurrade i skallen på mig) 
Andreas som var i köket fick ropa på pappa som var ute och han kom
snabbt som tusan.
Papi upplyste mig om att jag var extremt vit i ansiktet.(Tyvärr fick jag inte se hur vit )
Han satte mig ner på en stol och jag skrek att han skulle ta fram papperskorgen.
Sedan började hans röst försvinna och jag gjorde mig redo för en tripp till det
mörka ;)
Som tur var agerade pappa snabbt och sa åt mig att lägga mig på golvet.
När jag lade mig ner knäppte det till i halsen och allt kändes som vanligt igen
(hade lite ont när jag svalde men inte som innan)
Som tur var blev det ingen trip till sjukan denna kväll :D

Kan lungt säga att det var längesedan jag var så rädd.
Mina vänner ta det lugnt när ni ska resa er upp ifrån sängen ;)

PS: Fick reda på att man har inte direkt några "riktiga" ben i halsen och
att jag förmodligen sträckte en muskel eller något.
Kan medela alla att jag mår bättre idag ;)


Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0