Juno

Vänner här kommer ännu ett filmtips och denna gång är det filmen
Juno. Överallt har det varit väldigt mycket prat om denna film och jag
har verkligen velat se den och idag gjorde jag det :D
Denna film handlar om en ung flicka som blir gravid.Istället för att göra
abort  väljer hon att adoptera bort sitt lilla barn.Men kommer allt gå som
planerat eller kommer hon att ångra sig ??
Jennifer Garner är med i denna film och som vanligt gör hon en
strålande insats :D
Jag tycker faktiskt att denna filmen var bra så har ni inte sett den så gör
det :D

Angelica ger Juno 4 av 5 pingisrack :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh tack så mycket sötis för sötkommentaren! gjorde mig jätteglad =)



vad har du för söndagsplaner då?

kram!

2008-06-29 @ 12:20:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anna

den filmen är bra!!

2008-06-29 @ 12:51:23
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0