Lite av varje


Ibland finns det saker som man bara känner att man måste göra och precis så kände jag idag.
Så jag valde att vara duktig och fixa till min prishylla.Jag vet inte, jag fick bara ett ryck och kände 
att jag ville göra det. Kan bero på att jag snart ska börja träna igen :D Har haft ett litet
uppehåll från pingisen,men nu är det nya tag som gäller.
Jag tycker i alla fall att det ska bli skönt att komma igång igen :D
Åkte en sväng till lokalen för att testa lite nytt material.
De har valt att förbjuda det material som just lilla jag spelar med och jag kan inte påstå att jag är
världens gladaste över det.Stackars oss som spelar med långnabb :(
Men vi kommer komma tillbaka starkare än någonsin !

Efter träningen åt jag och resten av klanen ching ching food (kinamat). Mumsigt !
Sedan gick jag och pappa ut med dogsen.Måste lära den lilla att gå i koppel och jag kan säga att
jag är smått överraskad över hur bra det går :D

Idag har jag en sådan dag då jag saknar de som är långt borta enormt mycket :(
Gud vad sådana dagar kan vara jobbiga.Tänk dock vilken återförening det kommer att 
bli :D Wiiie

Ha en underbar kväll :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0