Material Girls

Hallojsan :D
Angelica har haft en lugn och trevlig dag idag.
Vädret har dock inte varit på topp today och då kan
man faktiskt unna sig att kolla på lite film tycker jag ;)
Eller är det helt fel ??
Jag gjorde det i alla fall och jag tittade bland annat
på Material Girls (har sett den innan) med Hilary och
Haylie Duff.
Man kan se denna film ett par gånger (vilket jag har
gjort) men jag måste säga att det finns en gräns
för hur många gånger man orkar se den.Kan meddela
att jag snart har nått den gränsen ;)
Om jag ska vara helt ärlig så är inte filmen så värst
bra.Hilary har varit med i bättre filmer,men fortfarande
är hon väldigt proffsig på det hon gör :)
Detta är naturligtvis min egna åsikt...så hoppa inte i
taket av ilska om ni inte håller med mig ;)

Angelica ger Material Girls 3 av 5 pingisrack :D

Spanien möter Italien just nu och jag är ganska nervös.
Spanien måste vinna!
Återkommer om resultat om drygt en halvtimme.

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0