Sommarlov :D

image47    image45
Yes idag börjar mitt långa sommarlov. Härligt :D
Var i plugget och fikade lite.Det bjöds på en form av jordgubbstårta och
de svenska jordgubbarna var himla goda.
Jag och systrarna Bertzon hoppade över vistelsen i kyrkan :/ Ooops...
Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att de saknade oss ;) haha

När jag kom hem fick jag presenter och en jättefin blomma :D
Sedan dekade jag i soffan med Räkan.

Landslaget har landat i Lugano och det är verkligen en fin plats.
Hoppas att de ska kunna göra svenska folket glada i detta mästerskap.
Som sagt nu är det bara 3 dagar kvar sedan är EM igång :D

Ha ett underbart sommarlov :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt.

Jag slutar nästa vecka :/

2008-06-05 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0