Torsdag

Good morning :D
Sitter här och äter lite frulle.Jag ääälskar verkligen Chai te
och jag dricker det tusen gånger om dagen. Kanske inte
riktigt så många gånger men ett par gånger i alla fall ;)
Jag hoppas verkligen att det inte är farligt att konsumera
te i så stora mängder.
Än så länge lever jag ;)

Igår åkte vi över till Lasse och Lisa en stund.
De hade köpt en liten kattunge och den ville jag hemskt
gärna se.
Hela familjen följde med och ja det innebär också våra
två hundar.Vi var med tvungna att visa våran lilla vovve för
dem eftersom de inte hade sett henne.
Om jag inte minns fel så hade de döpt den lilla missen
till Sixten. (ta det med en nypa salt)
Jag återkommer med det riktiga namnet om detta visar
sig vara fel.
Den lilla kattungen som var sju veckor var sjukt söt!
Tog tyvärr inga bilder på den.Jag lovar att göra det nästa
gång :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag är också storkonsument av te - tio koppar minst om dagen och jag har inte märkt nån skada av det , förutom kissnödighet, hihi

kram!

2008-06-26 @ 11:34:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0