EM 2008

image27Slutade tidigt idag :)
Alltid lika trevligt tycker jag.
Imorgon har jag och mina två kompanjoner
ett viktigt business möte.
Ska träffa vår rådgivare och diskutera vårt
företag SmartBaby UF.

Kollade på utagningen av EM-truppen :D
Vad ska jag säga?
Jag tror att Sverige kommer bli ett svårt lag att stoppa.
En mycket bra trupp tar vi med oss till EM!
Trevligt att Mr Larsson är tillbaka.
Ojojoj känns tryggt att ha med sig Henke igen!
Eller vad säger ni ??
Fast jag vet inte om vi ska börja drömma om guld
riktigt ännu :/
Eller??

Den stora nedräkningen har i alla fall börjat.
Nu är det bara 25 dagar kvar :D

Sveriges gäng = full poäng
Sweden´s team, what a dream ;)
( De officiella orden som ska stå på Sveriges
 buss )
Fråga mig inte vem som kom på dem ;)

 PS: Jag älskar Sveriges nya dräkt :D

Puss puss
Bye bye
xoxo
       /Angelica L

Kommentarer
Postat av: SarA

Jag såg också uttagningen.
Gött att Henke är tillbaka!

Dräkten var det heller inget fel på.

2008-05-13 @ 18:45:14
Postat av: Karin

Inget EM utan Henke!

2008-05-15 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0