Min födelsedag

  image23    image23  
Hurra hurra hurra :)
Yes idag är det nämligen min lilla födelsedag.
Men eftersom jag inte är som alla andra så
tycker jag inte om att fylla år (är jag konstig eller??).
Själv vet jag inte varför men jag tycker bara det är
deprimerande.

Min dag började med sång,presenter och frukost
på sängen.
Det är väl alltid kul att få och självklart uppskattar jag
alltid sång från familjen ;)
Efter det kollade jag på Vakna!
Där gratulerade de alla som fyllde år idag :)
Man tackar.

Bertzon var en sväng här i morse vilket var trevligt :D
Min vän du får ursäkta Räkan. (men du vet hur hon
är).

Vänner min mormor är på ingång.
Fortsätt ha en trevlig onsdag så hörs
vi senare :D

PS: Tack för alla gratulationer :D
Ni är underbara.Tack för att ni finns <3


Puss puss
Bye bye
xoxo
        /Angelica L

Kommentarer
Postat av: Gabriella

:) Hoppas du fick en bra dag!

2008-05-07 @ 18:42:13
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!!!

2008-05-07 @ 20:51:51
Postat av: Lina

Grattis :D

2008-05-07 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0