Wallander - Tjuven



Idag har jag tillbringat större delen av dagen med Åse och Bertzon. Vi kom på en massa knäppa idéer (som vanligt) och vi planerade även lite saker inför jul.


Jag och pappa har också kollat på Wallander – Tjuven. Måste säga att det var en av de bättre Wallander-filmerna som jag har sett. Filmen fick mig att längta tillbaka till Ystad och ni som har läst min blogg tidigare vet att jag älskar den staden. Tyvärr har jag bara varit där sommartid, men det hade varit roligt att göra en liten tripp dit under julen.


Nu mina vänner tänkte jag fortsätta kolla på ”Vem kan slå Filip och Fredrik”. Hoppas att ni har haft en bra andra advent?!

Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0