Begravning

             

Jag tycker inte om begravningar och dem får mig alltid att tänka på min egen död. Allt som har med döden att göra tycker jag är obehagligt, men vi ska alla någon gång igenom det och då och då mister vi sorgligt nog någon närstående.


Idag var det begravning för min gammelfarmor och det hela var väldigt fint och stillsamt. Det känns konstigt att hon inte längre finns bland oss men det känns skönt att veta att hon fick ett långt och lyckligt liv.

Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer
Postat av: ingrid

sv: Tack så mycket :) Det är bara bra, själv då? Trist med begravning :/

2010-07-25 @ 14:18:39
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0