Möt Bullen


Första gången våra blickar möttes var i augusti förra året och det var också då jag förälskade mig i ett pennskrin föreställande ett får. Det tråkiga i den här historien är att jag aldrig köpte det lilla pennskrinet och det är verkligen något som jag har ångrat.


I onsdags besökte jag och Bertzon affären som jag hade sett pennskrinet i och vårt ”mission” var att hitta fåren. Det såg länge mörkt ut och jag hade nästan gett upp hoppet om fåren när Bertzon plötsligt hittade deras lilla gömma. I hyllan låg tre stirrande får och snabbt som attan valde jag en av dem. Stolt som en tupp gick jag fram till kassan för att betala för min nyfunna vän och det var också då jag kom på hans namn – Bullen.


Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad söt den var :D

2010-04-05 @ 12:44:22
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0