Tävling och inspark



Har varit och tävlat i Göteborg idag och det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Spelet stämde helt enkelt inte och detta betyder att jag får träna ännu hårdare inför tävlingen nästa helg.


Igår var jag ute med mina nya klasskamrater (ett härligt gäng) på en liten ”inspark” och det var verkligen hur roligt som helst. Det blev bara middag för min del med tanke på att jag skulle upp tidigt idag och därför valde jag att inte vara med på discobowlingen. Vet inte hur kvällen/natten slutade, men jag har blivit lovad en rapport på måndag.


Har inte så mycket mer att dela med mig av, men förhoppningsvis blir det en liten uppdatering imorgon. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och ladda inför ”Andra chansen” som drar igång klockan 20.00.       


Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥       


Kommentarer
Postat av: VERITAS

Det är bara bra med mig.. med dig då sötis? :)

2010-03-09 @ 18:30:26
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



ja jag gick igenom alla sparade bloggar och gled in på din :) så kände att jag fick lov att kommentera lite, för som du säger så gjorde vi ju de mkt ett tag!



allt bra då?

här är allt tipp topp och omgjort på min sida ja, man tröttnar ju så lätt :) iaf jag!

hoppas du har det bra!

kramar.

2010-03-12 @ 09:42:27
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0