Fångarna på fortet


Jag har alltid
älskat ”Fångarna på fortet” och det känns tråkigt att det var sista avsnittet igår. Har en liten känsla av att det kanske kommer att spelas in nya avsnitt, hoppas kan man i alla fall göra.  Tycker att det har varit med roliga deltagare och handbollslaget var värdiga vinnare tycker jag.


I tisdags började jag plugget igen och det känns lite tungt att vara tillbaka måste jag säga, men förhoppningsvis känns det lite bättre längre fram.

Puss puss
Bye bye
xoxo
       / Angelica L ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Var ett tag sen man kikade in här :)

Hoppas att allt är bra med dig!



mVh Lisa

2010-09-02 @ 13:29:12
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0